עוה"ד רימון: "רפורמת הסלולר היא התערבות פסולה"

    אסתי פלד No Comments on עוה"ד רימון: "רפורמת הסלולר היא התערבות פסולה"

    עוה"ד אבי רימון, ממגישי העתירה נגד רפורמת הסלולר במהדורה המרכזית: "אדם יכול לבחור לעצמו מסלול שירות שבו יש רמה של זיהוי. אותם חצי מיליון שהצטרפו לקו הכשר ידעו את זה ורצו את זה. זה שינוי של רצונות של אנשים בכפייה"

    צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד אבי רימון, ממגישי העתירה נגד רפורמת הסלולר, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הטענה שלנו נשענת על כך שכל אדם רשאי לבחור לעצמו אמצעי תקשורת שמתאים לו וזה בדיוק הטלפון הכשר. כאשר שר התקשורת בא ואומר אני יודע מה טוב לכם יותר טוב מכם ואני אשנה את המאפיינים של השירות הזה על אפכם ועל חמתכם – זו התערבות פסולה ולא מידתית".

    לדבריו "אדם יכול לבחור לעצמו מסלול שירות שבו יש רמה של זיהוי. אותם חצי מיליון שהצטרפו לקו הכשר ידעו את זה ורצו את זה. זה שינוי של רצונות של אנשים בכפייה".

    "אלה אמצעים שנועדו להבטיח שהמסלול לא ייפרץ או ייעקף ואפשר יהיה לפקח עליו. זה מה שהציבור רצה. מכשיר שאתה יכול להבטיח שיהיה אפשר לעשות ממנו רק שיחות בלבד. אחרת זה תמיד יכול להעקף. אתה רוצה משהו שסגור מכל הכיוונים ומותאם רק לצורך אחד".

    הוא הוסיף: "המטרה של העתירה היא לשמור על המסלול הכשר כמו שהוא. לכל מי שיש טענות כלפי הוועדה היא מפוקחת היום על ידי בית משפט ועומדת בפני תהליך הבראה. כל מי שיש לו טענה כלפיה הדלת פתוחה בפניו להגיש את השגותיו בפני בית המשפט".

    הוא התייחס לחלק מהטענות נגד ועדת הרבנים לענייני תקשורת: "אני כן רוצה להסיר את העננה מעל הוועדה. בניגוד לנטען ע"י השר הנדל: אין לוועדה שום מעורבות לא בקניית מכשירים ולא בנושא ההפגנות".



    0 תגובות